خانه دیابت بهار

  • نویسنده : admin
  • بازدید : [] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: پزشکی

هیچ جادویی برای سریع ترین راه کاهش وزن نیست. فقط باید استراتژی درست و صحیح تغذیه را بدانید تا در سریع ترین زمان ممکن وزن خود را کاهش دهید. اهداف کوچک و خاص، کلید کاهش وزن دراز مدت است .

 

سریع ترین راه کاهش وزن .

نکات مهم برای  سریع ترین راه کاهش وزن :

۱/ یک صبحانه کامل بخورید. 

تمام وعده های غذایی مهم هستند، اما صبحانه چیزی است که به شما کمک می کند تا روز خود را درست شروع کنید. بهترین و شادترین افراد کسانی هستند. که صبحانه خود را کامل میخورند. هر روز بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری برای غذا صبحانه خود  در نظر بگیرید .

 

۲/ استفاده از غذاهای طبیعی :

اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی که می خوریدطبیعی است.چیزی را که باید در برنامه ریزی وعده های غذایی خود داشته باشید بنویسید. اطمینان حاصل کنید که همه مواردی که انتخاب می کنید تازه هستند. مانند میوه های تازه و سبزیجات ، دانه های کامل، لبنیات کم چرب و پروتئین ناب.

 

۳/ مصرف نمک خود را محدود کنید :

وقتی که به خرید می روید . یک محصول “کم سدیم” را انتخاب کنید . میزان سدیم  باید در هر وعده ۱۴۰ میلی گرم یا کمتر باشد.

 

۴/ روز خود را با یک فنجان قهوه شروع کنید:

کافئین یک دیورتیک طبیعی و منبع عالی آنتی اکسیدان ها است که از سلول های شما در برابر آسیب محافظت می کند. با توجه به دستورالعمل های غذایی سال ۲۰۱۵ برای آمریکایی ها، می توانید روزانه ۴۰۰ میلی گرم  قهوه میل کنید.

 

۵/ غذاهای تند را بخورید :

مصرف غذای تند واقعا می تواند به کاهش کالری کمک کند. ترکیبی که در فلفل های تند یافت می شود، باعث آزاد شدن هورمون های استرس بدن شما مانند آدرنالین می شود که می تواند توانایی شما برای سوختن کالری را افزایش دهد.

 

۶/ زود به رختخواب بروید :

تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد خواب شبانه کمتر از  ۷ ساعت می تواند سوخت و ساز بدن شما را کند کند. بنابراین برای اینکه سریع ترین راه کاهش وزن را بروبد . خواب کافی داشته باشید.

 

۷/ پیاده روی کنید :

ورزش در هر زمان برای شما مفید است. اما فعالیت های شبانه عالی است. زیرا متابولیسم بسیاری از مردم به سمت پایان روز پایان می یابد. سی دقیقه فعالیت هوازی قبل از شام باعث افزایش میزان متابولیسم شما می شود .